"LITTLETHINGS"

"LITTLETHINGS"
Thank you all for visiting and your wonderful comments! a LITTLETHING a day...and a smile!

Followers

Tuesday, November 8, 2011

Welcome NICOLE, BECKY, WOLF, ISABEL,PEPI, ROSELLA!!! Thank you so much for your interest! " Praline" wants to say HELLO,too! "Praline" moechte auch Guten Tag sagen!

Dear new followers, I will write more detailed about your blogs in a next post! I am thrilled that again so many people from all over the world like my "Littlethings" ! Right now there is just enough time to present: PRALINE ! She is a present from my father to me, and was made by CORNELIA! Have a look at her beautiful art-work with sooo small,tiny little bears :  http://corneliasallerlei.blogspot.com
I would like to say a big THANK YOU to Cornelia,too...because it seems it wasn't that easy to deal with my father... :) ...as he has no internet nor knows anything about "web-shopping!But...Praline arrived safe and sound in her new home! As you can see, she was a bit shy in the beginning, but then quickly found her way around with climbing on a box in order to look at Santa's desk! And she discovered the Christmas kitchen, where she looks extremely happy!

Liebe neue Blogbegleiter, Ich schreibe in den naechsten Tagen ausfuehrlicher ueber eure Blogs, Ich bin wieder so begeistert, dass so viele Leute aus der ganzen Welt meine "Littlethings" moegen! Heute ist gerade noch genug Zeit, um euch "Praline" vorzustellen! Sie ist ein Geschenk von meinem Vater fuer mich, und CORNELIA hat sie gemacht! Guck euch ihre tollen, wunderschoenen  Kunstwerke an, sooo winzigkleine Baerchen: http://corneliasallerlei.blogspot.com
Besonders bedanken moechte ich mich auch bei Cornelia...weil es wohl nicht so einfach war, mit meinem Vater zurecht zukommen, da er kein Internet hat und auch nichts ueber Internet-Einkaufen weiss!! :) 
Aber...Praline ist sicher und gut hier angekommen! Wie man sehen kann, war sie erst ein bisschen schuechtern, aber dann hat sie schnell entdeckt, dass sie auf einen Geschenkkarton klettern kann, um ueber den Schreibtisch vom Weihnachtsmann zu gucken! Danach hat sie die Weihnachtskueche entdeckt und dort fuehlt sie sich superwohl! 






( Forgot to say...that she will need a little house of course!! and  a bed, and and and and ...!!! :)
( Hab vergessen zu sagen, dass sie natuerlich ein Haeuschen brauchen wird, ein Bettchen und und und...!!!) 

4 comments:

  1. She is gorgeous congratulations on this beautiful gift.
    Hugs Maria

    ReplyDelete
  2. Oh, du hast die Kleine schon! Der Geburtstag ist doch erst noch!?
    Ich freue mich, dass sie dir gefällt und so ein liebes Zuhause gefunden hat.
    Mit deinem Vater hat alles prima geklappt. Er ist ein sehr netter und interessanter Mann. Es war schön, ihn kennenelernt zu haben und vielleicht lernen wir uns auch irgendwann persönlich kennen.
    Liebe Grüße Conni

    ReplyDelete